Reference

Zkušenosti s výukou anglického jazyka

 

Ivana Kepková 

(…) počáteční stud, který panoval, je pryč. Hodiny mě baví i díky přátelské a uvolněné atmosféře.

 (…) doporučuji každému, kdo rád spojuje vzdělání a zábavu.

Angličtinu jsem měla vždycky ráda. Snažila jsem se ji rozvíjet, ale po návratu z rodičovské dovolené jsem se nemohla dostat do té správné jazykové formy. A navíc se do mysli začala vkrádat pochybnost – co když něco řeknu špatně, nebude to dobře vypadat.

Díky Markovi se jazyková úroveň vrátila zpět. Celou hodinu spolu komunikujeme jen v angličtině, musím se vyjádřit o všech tématech, na které narazíme a počáteční stud, který panoval, je pryč. Hodiny mě baví i díky přátelské a uvolněné atmosféře. Marek také poskytuje jazykové služby nad rámec vyučovacích hodin a není výjimkou, že mi přijde anglicky psaný mail doplněný o zajímavé, vtipné video nebo postřeh.

Občas se mi stane, že musím anglické hodiny zrušit nebo přesunout na jiný den, Marek je flexibilní a vyjde mi vždy bez diskuze vstříc. Angličtina je jeho velkým koníčkem a je to vidět. Má širokou slovní zásobu a pěknou výslovnost. Ví, jak doučovat angličtinu.

Marka doporučuji každému, kdo rád spojuje vzdělání a zábavu.

Anna Schwarzbacherova


(…) lektor má velkou trpělivost, jeho hodiny jsou pro mě vždy hodně přínosné a proto se na ně vždy těším. Myslím si, že jsem se, pod jeho vedením, velmi zdokonalila v konverzaci (…) 

Jsem studentkou třetího ročníku Vyšší odborné školy zdravotnické a Střední zdravotnické školy v Praze a od počátku studia jsem se potýkala s obrovskými problémy v angličtině, které vznikly nedostatečnou kvalitou výuky již na základní škole.

Začala jsem se proto soukromě doučovat v Praze, ale má lektorka mě nevedla ke konverzaci, ale zaměřila se na gramatiku a často na poslední chvíli odřekla výuku. Hledala jsem proto další možnosti doučování v okolí mého bydliště.

Našla jsem si na webu jazykovou školu v Rudné www.anglickyzarok.cz . Ujal se mě osobně Marek Nejedlý. Marek Nejedlý byl velice spolehlivý lektor a za jeden měsíc mě toho hodně naučil. Potom mě, ale sdělil, že mě už z časových důvodů učit nemůže, a tak mě předal jeho bratru Davidovi Nejedlému.

Na první hodinu Davida Nejedlého jsem se hodně bála, ale zbytečně. Zjistila jsem, že učí velice podobně , má velkou trpělivost, jeho hodiny jsou pro mě vždy hodně přínosné a proto se na ně vždy těším.Myslím si, že jsem se, pod jeho vedením, velmi zdokonalila v konverzaci a pevně doufám, že dalším doučováním mě dovede až k úspěšnému složení maturitní zkoušky z angličtiny.

Riccardo LoScolzo

(…) jsem velmi spokojená.

 (…) syn ve škole udělal velký pokrok, nyní patří mezi lepší žáky.  Pan učitel je spolehlivý, flexibilní a s dětmi to umí, má k nim kamarádský přístup.

 (…) s dětmi to lektor umí, má k nim kamarádský přístup. Často slyším z pokojíčku  smích, hodinu dětem zpestřuje vtipnými poznámkami, což dělá z jeho hodin nejlepší angličtinu pro Rikiho. 

S panem učitelem AJ Markem  Nejedlým jsem velmi spokojená. Dojíždí k nám již druhým rokem. Za tuto dobu  syn ve škole udělal velký pokrok, nyní patří mezi lepší žáky.  Pan učitel je spolehlivý, flexibilní a s dětmi to umí, má k nim kamarádský přístup. Často slyším z pokojíčku  smích, hodinu dětem zpestřuje vtipnými poznámkami, což dělá z jeho hodin nejlepší angličtinu pro Rikiho.  Také se mi líbí kniha, kterou napsal, zdá se mi velmi přehledná a užitečná.

Lenka Marčínyová

Na lekce Aj jsem se vždy těšila.

 Příprava lektora Marka byla bezchybná, a i když můj největší problém byl strach z mluvení v Aj, dokazál mi "rozvázat jazyk".

Na lekce Aj s Markem jsem se vždy těšila. Příprava lektora Marka byla bezchybná, a i když můj největší problém byl strach z mluvení v Aj, dokázal mi "rozvázat jazyk". Ráda využiji jeho služby opět po skončení mateřské,před nástupem zpátky do práce.

Marčínyová

Lucie Žárská

Maturitu z AJ zvládl Jindra v pohodě.

Děkuji a držím palce, ať se Vašemu projektu Anglickyzarok daří!

Děkuji za výuku pro syna. Maturitu z AJ zvládl Jindra v pohodě. Určitě má na tom lektor Jakub Jauerig velký podíl. Ještě jedenkrát děkuji a držím palce, ať se Vašemu projektu Anglickyzarok daří!

Lucie Žárská

Eva Glaserová


Díky spolupráci s lektorkou Terezou Kalinovou jsem se naučila během jednoho roku nejen gramatiku, ale také lépe rozumím a jsem schopna na své úrovni konverzovat a orientovat se v anglickém jazyce.

Výuka s Terezou byla velmi přátelská a vedena na vysoké profesionální úrovni.

 Musím ráda konstatovat, že jsem se díky spolupráci s Terezou Kalinovou naučila během jednoho roku nejen gramatiku, ale také lépe rozumím a jsem schopna na své úrovni konverzovat a orientovat se v anglickém jazyce. Výuka s Terezou byla velmi přátelská a vedena na vysoké profesionální úrovni.

Eva Glaserová

Tadeáš Čermák


Syn má poruchy učení a známky ADHD. Přístup lektora Marka je perfektní, se synem si rozumí a i Tadeáš přes počáteční odpor k angličtině, který získal ve škole, se na anglické hodiny těší a připravuje se bez větších problémů.

Pan Marek Nejedlý dojíždí za naším desetiletým synem na výuku angličtiny. Syn má poruchy učení a známky ADHD. Markův přístup je perfektní, se synem si rozumí a i Tadeáš přes počáteční odpor k angličtině, který získal ve škole, se na anglické hodiny těší a připravuje se bez větších problémů. Sama za dobu cca 7 měsíců vidím pokrok. Markův přístup je kamarádský a přitom profesionální. Na lekce chodí připravený a dobře naladěný. Já jako rodič ocením jeho flexibilitu. Vždy se snaží nám vyjít časově vstříc.
Marka mohu s čistým svědomím všem doporučit.

Jana Č. ( maminka )

Kristýna Šťástková

Dlouho jsem pro svojí čtrnáctiletou dcerou hledala nejlepší angličtinu. Angličtinu, kde by byl kvalitní lektor, který dokáže mojí dceru Kristýnu zaujmout, který ví, jak doučovat angličtinu. Shodou náhod měl můj syn doma na návštěvě kamaráda, který mi nabídl pro dceru doučování. Trochu jsem tehdy váhala, ale jen proto,že jsem si myslela, že dcera nebude mít z Marka respekt, protože je mladý. Ale zkusila jsem to a byla to správná volba. Díky pravidelné konverzaci a probírání učiva se dcera výrazně zlepšila, umí pružněji komunikovat a rozšířila si slovní zásobu. Marek svým individuálním a přátelským přístupem mojí dceru motivuje ke zdokonalování a rozvíjení jazykových dovedností. Jsem ráda, že jsem se pro Marka rozhodla a vidím pozitivní výsledky.

Štěpánka Šťástková (maminka)

Štěpánka a Eliška

David Nejedlý se věnuje mým dcerám Štěpánce (10 let) a Elišce (8 let) již rok. Je trpělivý a má vždy nápady, jak holky zaujmout. Je na něm poznat, že ví, jak doučovat angličtinu. Dokáže s nimi pracovat hodinu a půl a holky dělají pokroky. Věnují se praktickým tématům využitelným v běžném životě. Najdou si ale i chvilku na nějakou hru…. Moc děkujeme za nejlepší angličtinu!

Kamila Řasová (maminka)

František Synistr

Anglické hodiny s Markem byly profesionální, kamarádské a vždy dobře připravené. Měly jasnou strukturu a procvičovalo se jak mluvení, poslech tak i psaný projev. Velice také oceňuji jeho zaměření na to, co je v angličtině podstatné, na rozdíl od běžných jazykových kurzů. Marka bych doporučil každému, kdo se nechce při učení stresovat a vyžaduje individuální přístup.

 František Synistr

Phdr. Naděžda Verecká

Anglicky jsem nemluvila 35 let – tj. od ukončení školního vzdělávání. Nepotřebovala jsem – a nechala jsem své znalosti během všech těch let tiše vyhasínat. Byly to průměrné znalosti školní angličtiny. Písemné. V socialistických časech mého mládí nepobíhali po Čechách lidé, kteří by si jen tak povídali anglicky. Kteří by to vůbec uměli.V mém mládí anglicky učily vesměs paní učitelky, které se kdysi rozhodly pro aprobaci ruštiny a po revoluci se musely hodně rychle přeorientovat. A tak jsme psali na tabuli, nacvičovali zpaměti krátké rozhovory a zkoušeli u tabule slovíčka. A když jsem na Staroměstském náměstí potkala anglického turistu s mapou a dotazem, ochromila mě jeho otázka natolik, že jsem byla schopna v odpověď maximálně jen pokrčit rameny. – Takže jsem vlastně anglicky nemluvila nikdy.

Když jsem nyní ke své odborné práci začala potřebovat rozumět mluvené angličtině, případně se v ní i vyjádřit, začaly tedy velké potíže. Do Prahy přijížděli světoví duchovní učitelé a psychoterapeuti (jsem terapeut), říkali nám velmi zajímavé věci - a já jsem musela vždy čekat, až co překladatel. Ani jsem si s nimi nemohla o přestávce jít popovídat o svých nejistotách v oboru, tak jak to dělali k mé závisti mí mladší, v angličtině sběhlí kolegové.

A tak jsem se rozhodla. Po dlouhém váhání a odkládání tedy; přece jenom – za tři roky mi bude šedesát, mé paměťové buňky mají svůj rozkvět tedy dávno za sebou. Anglicky se ozvat jsem se stydět naopak nepřestala. A moje terapeutická práce mi zabírá tolik času, že na žádnou angličtinu vlastně nemám čas. Myslela jsem si.

Pan učitel Serž, kterého mi vybral ze své skupiny pan Marek Nejedlý… Tedy jaký pan Serž… On je to prostě mladík Serž; mladík, kterému tykám-vykám, zatímco hned po pozdravu – mnohdy si ještě ani nesedne - a pak až do poslední chvíle hodinové lekce (kterou, jak jsem si všimla, vždy trošinku prodlouží v můj prospěch) do něj buším svými dotazy, zvědavá, jak se cokoli řekne, a zapisujíc si jeho odpovědi vždy znova čekám, kdy vybuchne nebo aspoň zvedne hlas, že mu narušuji výukový plán (pracujeme s internetem, s anglickými vědeckými články z mého oboru, s videem, s gramatikou…).

Přesněji řečeno – Serž vypadá jako mladík – ale nechová se tak. Aniž by kdy zvýšil hlas, vždy mě v klidu provádí celou hodinou, které i přes mé zmatky dává řád – věc při mé tryskající pozornosti skoro nemožnou. Znova a znova se vrací ke svému plánu, provází mě gramatikou, vychytává mé lstivé pokusy nás oba při mých otázkách nasměrovat do klidných a srozumitelných vod češtiny, s úsměvem mě vrací svými odpověďmi k anglické konverzaci – a já mu stále víc rozumím – a jsem stále ve větším klidu. Strach odešel.

A což to – ale já začínám rozumět svým cizokrajným odborným učitelům – a považte – někdy dokážu opravit i jejich překladatele! Strach, který byl zpočátku opět obrovský a ochromující, je dávno pryč, a nedávno se stalo navíc něco velmi zajímavého – totiž to, že aniž musím, hledám si po svých soukromých cestách slovíčka, která by se mi mohla někdy hodit, a můj mozek je hltá a pamatuje si je ještě mnohem snadněji než v době mých studentských let. Stačí mu dvě vteřiny, slovíčko uloží a už ho nezapomíná – občas si to kontroluju. Já jsem vášnivý houbař – a nyní je každé to nové slovíčko, které si někde najdu, jako když naleznu pod stromem hříbek. A už si ho nedám z hlavy vzít.

Nevím, jak se to všechno stalo. Nemá to logiku. Já mohu jen říct, že mě učí klidný mladík Serž.

Phdr. Naděžda Verecká (terapeutka)

 

Miroslava Zedníková


"Jelikož jsem byla angličtinou "nepolíbená" a žádné kurzy jsem nenavštěvovala, neměla jsem v tomto směru žádné zkušenosti. Vím jen, že individuální výuka byla správnou volbou. Sice jsem měla počáteční obavy, jak bude vše probíhat a jak budu vše zvládat. Díky "mé" lektorce se rychle všechny pochybnosti rozplynuly a čas prožitý s Vafou Ashumovou a angličtinou patřil k mým oblíbeným. Pokud nastaly nějaké očekávané (či neočekávané) události, vždy proběhla rychlá dohoda o náhradním termínu výuky nebo o zrušení hodiny. Forma placení mi připadá v dané době běžná a bez problémů.
Komunikace s Vámi, pane Nejedlý, probíhala z mého pohledu bez jakýchkoliv komplikací a byla vždy korektní a rychlá. Doufám, že stejný pocit máte i z mého jednání s týmem "Anglickyzarok". Jsem ráda, že jsem měla, při svém výběru nahlédnout do tajů angličtiny, šťastnou ruku pro Anglickyzarok."

Miroslava Zedníková